ZoomWoman.dkZoomRoom.dkZoomMagazine.dkZoomTema.dkZoomMan.dk
Forsiden
Mode
  Tøj & Accessories
Personlig Pleje
  Hårpleje
  Hudpleje
  Makeup
  Parfume
Bolig
  Indretning
  Hus & Have
Underholdning
  Bøger
  Kultur
Gastronomi
  Øl, Vin & Spiritus
  Mad & Drikke
  Kogebøger
  Bagning
Livsstil
  Livsstil & Sundhed
 Citat
Det eneste vi aldrig får nok af er kærlighed. Og det eneste vi aldrig giver nok af er kærlighed.
Henry Miller

Kunderne er blevet mere tilfredse med DSB


Efterårets store undersøgelse omkring kundetilfredsheden i DSB viser, at passagererne er mindre utilfredse med DSB end tidligere.

Tilfredsheden måles efter en skala fra 1-5, hvor 5 er bedst. Resultatet fra undersøgelsen viste en kundetilfredshed på 3,76, hvilket er 0,04 fra DSB's mål på 3,80.

Kundernes loyalitet mod DSB S-tog er steget med tre indexpoint siden sidste undersøgelse og er nu oppe på 69. Skalaen går fra 0-100. DSB's image er steget med to indexpoint fra 58 til 60. Derudover er antallet af kritiske kunder faldet fra 19 til 15 procent.

Om DSB kan fastholde de tilfredse kunder her over vinteren må tid, vind og vejr vise!


Skrevet 2. december 2004 af TH
Artikel mulighederUdskrivE-mailGemTilføj til Facebook
 Rejsefeber.dk
 Spies
 Andre artikler
Med luksustog gennem Rocky Mountains
Det vestlige Canada og det nordvestlige hjørne af USA er med sine...
Læs mere
Apollo Mondo Boutique
Den kommende sommer åbner Apollo dørene til et helt nyt hotelkoncept i deres Apollo Mondo-portefølje...
Læs mere
 ZoomRooms
 Rejsefeber.dk
 Spies
Forsiden
Mode
  Tøj & Beklædning
Personlig Pleje
  Kropspleje
  Parfume
Bolig
  Indretning
  Hus & Have
Underholdning
  Bøger
  Kultur
Gastronomi
  Øl, Vin & Spiritus
  Mad & Drikke
  Kogebøger
  Bagning
Livsstil
  Livsstil & Sundhed
 RSS feeds
Modtag de seneste artikler, horoskoper m.m. via RSS
Oversigt for RSS feeds
Annoncering       Betingelser       Kontakt       Om ZoomMagazine.dk       Presse       RSS RSS feeds