ZoomWoman.dkZoomRoom.dkZoomMagazine.dkZoomTema.dkZoomMan.dk
Forsiden
Mode
  Tøj & Accessories
Personlig Pleje
  Hårpleje
  Hudpleje
  Makeup
  Parfume
Bolig
  Indretning
  Hus & Have
Underholdning
  Bøger
  Kultur
Ferie & Rejser
  Storbyferie
  Rejse Nyheder
Gastronomi
  Øl, Vin & Spiritus
  Mad & Drikke
  Kogebøger
  Bagning
Elektronik
  Mobil
  Gadgets
Livsstil
  Livsstil & Sundhed
Ugens Tema
 Citat
Det er en skam, at jeg ikke er sådan et vidunderligt menneske, som folk siger, jeg er, for verden kunne godt bruge nogen af den slags.
Alan Alda

Topas Rejser


De har ikke et katalog. Det sammensætter kunderne nemlig selv fra hjemmesiden, ud fra personlig interesse, aktualitet og ønsker til rejsemål. Endda med dagsaktuelle priser og opdaterede afgange. På trods af at de har valgt denne fremgangsmåde, oplever det jyske rejsebureau, Topas Rejser, fremgang - tilgang af kunder, øget salg og et stigende antal bookinger.

”Vi var selvfølgelig lidt betænkelige, da vi skulle tage beslutningen om ikke at have et trykt katalog”, siger webmaster Peter Knudsen fra Topas Rejser. ” Vi var jo ikke klar over, hvordan kunderne ville opfatte det, og om de i det hele taget ville bruge hjemmesiden i stedet for det trykte katalog, de var så vant til. Men vores bekymringer var ubegrundede. Vores kunder giver udtryk for, at de er glade for systemet, og at de føler, det er blevet mere aktuelt og fleksibelt at arbejde med. Så det har været en meget positiv oplevelse”, fortsætter Peter Knudsen.

Ud over det økonomiske aspekt med besparelser på rentegning og trykning af et katalog, har det mange fordele kun at have sit katalog på nettet. ”Det har gjort en stor forskel for os, at oplysningerne til det virtuelle katalog nu kun behøver at blive opdateret èt sted. Samtidig kører det op mod vores økonomisystem, så kunderne kan se priser, status for turene, om de er udsolgte eller om der er flere pladser m.v., og så selv udskrive katalog og prisliste. Ydermere frigør det kostbar tid hos salgsstyrken. Så alt i alt oplever vi altså fremgang på alle fronter, med en uændret salgsstyrke”, slutter Peter Knudsen.

Topas rejsers hjemmeside er under konstant udvikling og fornyelse, så rejsekunderne i fremtiden kan se frem til nye spændende features, som bl.a. oprettelsen af et community, hvor deltagerne på de forskellige rejser kan komme med hints, skrive kommentarer og dele dere rejseoplevelser med hinanden, mulighed for at betale på sitet, se videoklip fra forskellige rejsedestinationer og vælge sine rejseruter via Google Maps.

Læs mere på www.topas.dk


Lagt på 8. marts 2007 af TH
Artikel mulighederUdskrivE-mailGemTilføj til Facebook
 Rejsefeber.dk
 Spies
 Andre artikler
Med luksustog gennem Rocky Mountains
Det vestlige Canada og det nordvestlige hjørne af USA er med sine...
Læs mere
Apollo Mondo Boutique
Den kommende sommer åbner Apollo dørene til et helt nyt hotelkoncept i deres Apollo Mondo-portefølje...
Læs mere
 ZoomRooms
 Rejsefeber.dk
 Spies
Forsiden
Mode
  Tøj & Beklædning
Personlig Pleje
  Kropspleje
  Parfume
Bolig
  Indretning
  Hus & Have
Underholdning
  Bøger
  Kultur
Ferie & Rejser
  Storbyferie
  Rejse Nyheder
Gastronomi
  Øl, Vin & Spiritus
  Mad & Drikke
  Kogebøger
  Bagning
Bil & Motor
  Bil Nyheder
Elektronik
  Mobil
  Gadgets
Livsstil
  Livsstil & Sundhed
Ugens Tema
 RSS feeds
Modtag de seneste artikler, horoskoper m.m. via RSS
Oversigt for RSS feeds
Annoncering       Betingelser       Kontakt       Om ZoomMagazine.dk       Presse       RSS RSS feeds