ZoomWoman.dkZoomRoom.dkZoomMagazine.dkZoomTema.dkZoomMan.dk
Forsiden
Mode
  Tøj & Accessories
Personlig Pleje
  Hårpleje
  Hudpleje
  Makeup
  Parfume
Bolig
  Indretning
  Hus & Have
Underholdning
  Bøger
  Kultur
Gastronomi
  Øl, Vin & Spiritus
  Mad & Drikke
  Kogebøger
  Bagning
Livsstil
  Livsstil & Sundhed
 Citat
Gamle mænd er farlige. Fremtiden er dem ligegyldig.
George Bernard Shaw

Den direkte vej til suset


Kuoni har i to sæsoner tilbudt rejser til de største fodboldopgør i de mest prestigefyldte ligaer. Efterspørgslen er vokset markant siden lanceringen, og fodboldrejser er derfor ikke længere et eksperiment fra Kuonis side. Det er en hastigt voksende forretning med stort potentiale.

Alle elsker fodbold. Flere og flere gør i hvert fald, og det er ikke længere kun mænd og drenge, som pryder tribunerne. Også kvinderne er på plads. Og de ældre. Dette i hvert fald hvis man skal tro den stigende tendens, der er i Kuonis salg af fodboldrejser og de tilbagemeldinger, der gives fra de gæster, der tager på fodboldrejse.

”Vi lancerede fodboldrejse-konceptet i september 2005 og startede på det tidspunkt fra scratch. I dag sælger vi godt 500 fodboldrejser om året, og salgstendensen er i eksplosiv vækst. Vi oplever et bredt spektrum af gæster til fodboldrejserne, og både mor og far er af sted. Parret nyder tilsyneladende begge to storkampen, og tillægsgevinsten i form af storbyhygge med fantastiske indkøbsmuligheder i Barcelona, London eller Milano er noget, der tænder de fleste”, konstaterer Salgs- og Produktionsdirektør, Glenn Bisgaard.

Kuoni tilbyder fodboldrejser til de største europæiske topopgør i de mest prestigefyldte ligaer, som tæller den spanske La Liga, den engelske Premier League og den italienske Serie A. Men der er også godt salg i billetterne til topopgørerne i mestrenes turnering, Champions League. Fordelen ved at købe billet til en fodboldkamp via Kuoni er, at Kuoni på forhånd har sikret sig de bedste billetter, samtidig med at et godt hotel og fly er med i pakken til yderst fordelagtige priser.

”Der er mange grunde til, at fodboldrejser er blevet så stor en succes. For det første er elitefodbold ikke længere kun forbeholdt de få. Vi taler alle sammen om det og har mulighed for at se kampene – på tv, men også live. Herudover har mange danskere fået et stort råderum i privatøkonomien som følge af de store friværdier, og det gør, at familier, par og drengeslæng kan rejse mere end tidligere. Herudover ser vi en klar tendens til, at en fodboldrejse til et topopgør er det højeste ønske hos en konfirmand eller en 18-års fødselar. Mor og far inviterer deres konfirmand og en kammerat med. En 18-års fødselar bruger de relativt store pengegaver til at tage på fodboldrejse med gutterne. Større familier tager også af sted sammen på fodboldtur. Det kan bl.a. hænge sammen med, at gamle farfar er stor ”Arsenal-fan” og inviterer hele familien med til et topopgør mellem fx Arsenal og Manchester United”, slutter Glenn Bisgaard.

Se mere – samt aktuelle tilbud - på: www.kuoni.dk


Lagt på 30. oktober 2007 af TH
Artikel mulighederUdskrivE-mailGemTilføj til Facebook
 Spies
 Rejsefeber.dk
 Andre artikler
Med luksustog gennem Rocky Mountains
Det vestlige Canada og det nordvestlige hjørne af USA er med sine...
Læs mere
Apollo Mondo Boutique
Den kommende sommer åbner Apollo dørene til et helt nyt hotelkoncept i deres Apollo Mondo-portefølje...
Læs mere
 ZoomRooms
 Rejsefeber.dk
 Spies
Forsiden
Mode
  Tøj & Beklædning
Personlig Pleje
  Kropspleje
  Parfume
Bolig
  Indretning
  Hus & Have
Underholdning
  Bøger
  Kultur
Gastronomi
  Øl, Vin & Spiritus
  Mad & Drikke
  Kogebøger
  Bagning
Livsstil
  Livsstil & Sundhed
 RSS feeds
Modtag de seneste artikler, horoskoper m.m. via RSS
Oversigt for RSS feeds
Annoncering       Betingelser       Kontakt       Om ZoomMagazine.dk       Presse       RSS RSS feeds