| | | | |
| | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | | | | | | | | | | |
Et kompromis er kunsten at dele en kage så alle tror de har fået det største stykke. | Winston Churchill |
|
| | | |
| | | Mirror - en fotoudstilling i Øksnehallen |
| Joachim Ladefoged, født 1970, har som fotojournalist vundet international berømmelse for sine billeder fra krige og konflikter, men også billeder fra menneskers hverdag. Udstillingen MIRROR viser en helt anden side af ham, gennem de seneste år har han som et con-amore-projekt fotograferet bodybuildere! Mænd og kvinder med muskler ud over det sædvanlige. Udgangspunktet var lige dele fascination af og gru over den smerte og opofrelse, som bodybuilderne er villige til at gå igennem for at få en bestemt slags krop. ”Set med fotografens øje er de muskuløse kroppe de rene skulpturer”, siger han. ”Men jeg er også fascineret af mennesket bag kroppen og den lidenskab, de lægger i deres sport. Deres vilje og forsagelse. For mig er det også billeder af mennesker og drivkraft.” Joachim Ladefoged er medlem af det internationale foto-kollektiv ”VII” med base i New York og Paris og har vundet en række danske og internationale priser, inklusiv Årets Pressefoto i Danmark og World Press Photo. Han arbejder jævnligt for magasiner som New York Times Magazine, Newsweek, National Geographic og TIME. Udstillingsperiode: 23. februar - 23. marts, hver dag kl. 11-18. Gratis adgang. Læs mere på www.oeksnehallen.dk og www.joachimladefoged.com | | |
| Lagt på 18. februar 2008 af IN | | | |
| | |
| | | | | | | | |  | | Stå fast Tag nej-hatten på, fyr coachen og gå en tur i skoven eller i teatret... | Læs mere |
|
| | | |  | | CHART Design 2019 CHART Design samler de bedste nordiske designgallerier og nye spirende design studios indenfor samtids- og unika-design... | Læs mere |
|
| | | | | | | | | |
|
|
|
| | | | | |
| | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | | | | | | | |
Modtag de seneste artikler, horoskoper m.m. via RSS |  |
|
| | | |
| | |