ZoomWoman.dkZoomRoom.dkZoomMagazine.dkZoomTema.dkZoomMan.dk
Forsiden
Mode
  Tøj & Accessories
Personlig Pleje
  Hårpleje
  Hudpleje
  Makeup
  Parfume
Bolig
  Indretning
  Hus & Have
Underholdning
  Bøger
  Kultur
Gastronomi
  Øl, Vin & Spiritus
  Mad & Drikke
  Kogebøger
  Bagning
Livsstil
  Livsstil & Sundhed
 Citat
Hvis man regner med belønning for sin godhed, er det ikke godhed, men beregning.
Piet Hein

Jim Avignon for New Yorker


Jim Avignon bor til dagligt i New York og er en af de mest exceptionelle og produktive kunstnere på dagens kunstscene. Hans værker reflekterer techno-generationens attitude til livet, i et konstant omskiftelig og accelererende verden og kendes under betegnelsen New Pop Art. Avignons arbejde er tilgængelige og prisvenlige kunstværker, der er produceret i et helt usædvanligt kreativt output. Værkerne er rettet mod det almene publikum, og fungerer som modpol til kunstverdenens gængse markedsregler. Ved siden af kunsten arbejder Avignon som designer, forfatter og musiker, derudover er han gæstevært for loungen, “Who is Afraid of Friendly Capitalism”.

Med dette samarbejde går New Yorker nye veje og engagerer sig i kunstscenen efter dets utallige musikalske samarbejder. Denne kollektion, der er designet eksklusivt for New Yorker, inkluderer t-shirts, hættetrøjer, og skjorter samt accessories. De unikke og individuelt designede skjorter og hættetrøjer har alle iøjnefaldende front eller all-over prints. Farvepaletten inkluderer klassiske farver som sort og grå blandet med stærke neonfarver som lilla, gul og orange. Priserne ligger inden for New Yorkers normale prissegment (fra 99 kr. til 299 kr.) og forhandles i New Yorker-butikker over hele Europa.

Kollektionen er ikke udelukkende et hit blandt fashionistaer, den er også velgørende: Jim Avignon og New Yorker donerer en procentdel af salget til institutioner, som bekæmper kampen mod fattigdom blandt børn og unge, samt til andre sociale projekter, hvilket også sætter fokus på deres sociale ansvar.

“Vi er meget stolte af vores samarbejde med Jim Avignon, som er det første af sin slags. Vi håber, at den unge målgruppe vil blive lige så begejstrede for den, som vi er!”, udtaler New Yorkers marketing director, Volker Putzmann.

Lagt på 24. september 2008 af LMM
Artikel mulighederUdskrivE-mailGemTilføj til Facebook
 Soaked in Luxury
 Jackpot
 Peak Performance
 Sandwich
 Triumph
 ICHI
 Andre artikler
Pureleaf
Det danske smykkebrand PureLeafs elegante design er bogstaveligt talt groet i naturen...
Læs mere
Izipizi Briller
Izipizi er et fransk eyewear-brand, der laver briller, solbriller og...
Læs mere
Tommy Hilfiger Icons
Kollektionen er inspireret af Tommy Hilifgers maritime historie og velkendte klassikere...
Læs mere
Farverige Odd Molly
Odd Molly er farverigt, feminint og mønstret...
Læs mere
Barbro Sko
Savner du elegante sko, som samtidig er så behagelige, at du nyder at have dem på hele dagen?
Læs mere
Veganske sko
Det er ikke kun veganere, der efterspørger de veganske sko, også forbrugergruppen, der kaldes flexitarians ønsker alternativer...
Læs mere
 ZoomRooms
 b.young
 becksöndergaard copenhagen
 Bison
 BY GROTH
 By Malene Birger
 Canada Goose
 Cottonfield
 Designers Remix
 Fransa
 Frk. Lisberg
 Gestuz
 Iceman
 ICHI
 InWear
 Jackpot
 Matinique
 MICHA
 Noa Noa ApS
 Part Two
 Peak Performance
 Peak Performance
 Pre End
 Redgreen
 Saint Tropez
 Sandwich
 Soaked in Luxury
 Tiger of Sweden
 Tiger of Sweden
 Triumph
 TURNOVER
 VILA
Forsiden
Mode
  Tøj & Beklædning
Personlig Pleje
  Kropspleje
  Parfume
Bolig
  Indretning
  Hus & Have
Underholdning
  Bøger
  Kultur
Gastronomi
  Øl, Vin & Spiritus
  Mad & Drikke
  Kogebøger
  Bagning
Livsstil
  Livsstil & Sundhed
 RSS feeds
Modtag de seneste artikler, horoskoper m.m. via RSS
Oversigt for RSS feeds
Annoncering       Betingelser       Kontakt       Om ZoomMagazine.dk       Presse       RSS RSS feeds