| | | | |
| | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | | | | | | | | | | |
En bank er et sted, hvor du kan låne penge, hvis du kan bevise du ikke har brug for dem. | Bob Hope |
|
| | | |
| | | |
| | | Chevrolet Danmark Hovedvejen 3 2600 Glostrup
Telefon: +45 7022 1332
www.chevrolet.dk |
|
| | |
| | |
Hvorfor købe en ny Chevrolet? Udover de indlysende grunde som pris, design og køreegenskaber, så findes der en række andre faktorer, man skal være opmærksom på, når man vil investere i en ny bil.
Anskaffelsesprisen for din nye bil er vigtig, men du bør også medregne totalomkostningerne for, hvad det koster at eje og køre bilen. Foretager du det forkerte valg i forhold til serviceomkostninger eller finansiering, kan det koster dig adskillige tusind kroner i løbet af bilens levetid.
Vores designere har gjort alt for at skabe biler, der ikke kun har et udtryksfuldt design men også leverer perfekte køreegenskaber – men vi er også gået langt for at sikre, at vores biler tilbyder en langsigtet værdi.
Chevrolet bygger i dag sine europæiske biler på General Motors-platform, der også deles med andre kvalitetsmærker. Det betyder, at mange elementer fra karosserier og motortyper går igen imellem de forskellige General Motors ejede mærker. På den måde kan Chevrolet skabe bilmodeller, der er både billige og mere sikre for forbrugerne. Produktionsmetoden betyder, at Chevrolet altid matcher de samme høje standarder for miljø, sikkerhed, design og finish som andre europæiske mærker.
På grund af synergien med General Motors kan Chevrolet konsekvent fokusere på stærke priser, gode køreegenskaber, høj kvalitet og sikkerhed samt et dedikeret miljøhensyn. Prispolitikken følger stifteren Louis Chevrolets oprindelige pricip fra 1911 om bedste kvalitet til laveste pris. Princippet er stadig omdrejningspunktet i dag - 100 år senere, hvor det muliggøres af den globale styrke, som mærket besidder gennem General Motors ejerskaber. Vælger du Chevrolet, så vælger du kvalitet og effektivitet. |
| | |
| |
|
| | | | | |