ZoomWoman.dkZoomRoom.dkZoomMagazine.dkZoomTema.dkZoomMan.dk
Forsiden
Mode
  Tøj & Accessories
Personlig Pleje
  Hårpleje
  Hudpleje
  Makeup
  Parfume
Bolig
  Indretning
  Hus & Have
Underholdning
  Bøger
  Kultur
Gastronomi
  Øl, Vin & Spiritus
  Mad & Drikke
  Kogebøger
  Bagning
Livsstil
  Livsstil & Sundhed
 Citat
Det er en skam, at jeg ikke er sådan et vidunderligt menneske, som folk siger, jeg er, for verden kunne godt bruge nogen af den slags.
Alan Alda

Brillefirmaet Silhouette går mod strømmen


Det østrigske brillefirma Silhouette er ikke ligesom alle andre. Mens tiderne er præget af usikkerhed, tilbageholdenhed og krise, har Silhouette taget udfordringen op og har rettet forretnings- og brandingfilosofien til. Der fokuseres nu udelukkende på uindfattet briller. Den nye filosofi er kaldt ’Syn uden begrænsninger’, og heri ligger netop det personlige, individuelle og ubegrænsede, som Silhouette vil have i spil, når det handler om valget af briller.

At kunne vise sig med et åbent ansigt er vigtigt for mange. Som brillebruger er man ofte blevet vænnet til at lade ansigtet skjule bag mere eller mindre tykke stel. Med Silhouettes uindfattede brillestel er dette ikke længere nødvendigt. Uindfattet brillestel er åbent, både for ansigtet og synet, og gør det muligt for brillebrugere at lade personligheden træde frem uden at blive gemt bag eller dikteret af et dominerende brillestel.

- ”At vælge og satse på en tendens, som generelt lægger meget langt væk fra den nuværende, markante brilletendens, er for os at bevise, at vi tør, kan og står fast på vores produkt. Vi ønsker ikke at ændre os for modens skyld, da vi har et langtidsholdbart og klassisk produkt af høj kvalitet, som vi har produceret i over 45 år. Det er blevet vigtigt for mange brillebrugere at finde en frihed, der betyder, at et bestemt brillestel ikke skal bestemme deres stil, men omvendt give plads til at være, den man er”, siger Arnold Schmied, søn af Silhouettes grundlægger og nuværende direktør.

København som inspirationskilde
Som et led i den nye retning har Silhouette været i den danske hovedstad og lade sig inspirere. Den arkitektoniske elegance, traditionerne og det åbne folkefærd er nogle af de inspirationskilder, som Silhouette sætter højt ved valget af København som lokation for de nyeste kollektionsbilleder.

- ”Danmark er på mange måder et forbillede for Silhouette. Ikke blot landets arkitektur, kultur og frisind, men også den store arv af designerbrands som Georg Jensen og Bang & Olufsen inspirerer os”, udtaler brand manager Andreas Aschaer-Martinelli.
Artikel mulighederUdskrivE-mailGemTilføj til Facebook
 
 Andre artikler under Accessories

Warning: extract() expects parameter 1 to be array, null given in /var/www/vhosts/zoommagazinedk/www/inc/funktioner.inc on line 1716

...
Læs mere
 RSS feeds
Få de nyeste artikler fra Accessories via RSS
Tilmeld RSS
 ZoomMan top 5
Cafe latte i tre variationer
Ciabatta
Et godt grin er guld værd
Hold gang i romancen
Alle mennesker har en fortid
Annoncering       Betingelser       Kontakt       Om ZoomMagazine.dk       Presse       RSS RSS feeds