ZoomWoman.dkZoomRoom.dkZoomMagazine.dkZoomTema.dkZoomMan.dk
Forsiden
Mode
  Tøj & Accessories
Personlig Pleje
  Hårpleje
  Hudpleje
  Makeup
  Parfume
Bolig
  Indretning
  Hus & Have
Underholdning
  Bøger
  Kultur
Ferie & Rejser
  Storbyferie
  Rejse Nyheder
Gastronomi
  Øl, Vin & Spiritus
  Mad & Drikke
  Kogebøger
  Bagning
Elektronik
  Mobil
  Gadgets
Livsstil
  Livsstil & Sundhed
Ugens Tema
 Citat
Misund aldrig nogen hans tilsyneladende lykke! Du kender ikke hans hemmelige sorger.

Freya - The Holy Fit!


Der er ikke noget værre end en bh, der sidder forkert! Man får fornemmelsen af at have ’fire bryster’, eller at de hænger meget mere, end hvad nødvendigt er. Allerværst er det, at man får ondt i skuldrene af snærende stropper, der desperat prøver at holde sagerne på plads. Freya tager kampen op med forkerte bh’er og har lanceret kampagnen The Holy Fit!

The Holy Fit er en humoristisk og oplysende tilgang til det at finde den helt rigtige bh-størrelse. Det er ikke bare et stykke labert lingeri, der skal vække de frække øjne, men en beklædningsdel, der skal løfte, støtte og forskønne. Og det gøres nu en gang bedst, når størrelsen er rigtig. På websitet www.theholyfit.com møder du alle de argumenter, der taler for at finde den rigtige størrelse – hver gang. For det er ikke altid nok at kende sine bryster – det kommer jo helt an på, hvilken model og hvilket design, man vælger, så bh-størrelsen kan sagtens variere fra gang til gang.

En underholdende og forfriskende introvideo byder dig velkommen, når du går ind på siden. ’Dobbelt bryster’, ’hængebryster’, ’desperate bryster’, ’maste bryster’ råber om hjælp fra farverige T-shirts og understreger, at alt for mange piger går helt galt i byen, når de køber bh’er. For at rette op på skaderne demonstrerer en mini fitting video the do’s and don’ts, når en ny bh skal vælges og forklarer, hvordan man kan se, at bh’en passer.

Freya har i forbindelse med lanceringen af The Holy Fit kampagnen samarbejdet med designeren Laura Lees, der blandt andet er kendt for sine samarbejder med Giles Deacon, Luella Bartley og Topshop. Hun har designet en T-shirt kollektion til The Holy Fit kampagnen, og hele overskuddet fra salget af disse T-shirt går til forskning i brystkræft.

Lagt på 14. april 2010 af KP
Artikel mulighederUdskrivE-mailGemTilføj til Facebook
 Jackpot
 TURNOVER
 Part Two
 Saint Tropez
 Triumph
 Fransa
 Andre artikler under Tøj & Accessories
La Roche Petite fra Cluse ure
Cluse er kendt for et enkelt og smukt design med fokus på...
Læs mere
Helly Hansen Baselayer med solbeskyttelse
For at kunne yde maksimalt er det essentielt at forblive tør, komfortabel og beskyttet mod...
Læs mere
Det dråbeformede ikon
Aviator, pilotbrillen, du véd, den klassiske dråbeformede solbrille. I dag findes det ikoniske stel i et væld af udgaver...
Læs mere
Smukt lingeri fra Femilet
Følelsen af at hoppe i et sæt matchende lingeri er vidunderlig...
Læs mere
Dr. Martens Glitter Collection
Sæsonens 'Glitter'-kollektion fortolker to ikoniske Dr. Martens-design og bader dem i et øjefaldende, regnbuefarvet...
Læs mere
Solar kollektion
Tina Lund og Mai Manniche er et produktivt venindepar. Siden de lancerede deres første fælles smykkekollektion...
Læs mere
 ZoomRooms
 b.young
 becksöndergaard copenhagen
 BY GROTH
 By Malene Birger
 Canada Goose
 Designers Remix
 Fransa
 Frk. Lisberg
 Gestuz
 ICHI
 InWear
 Jackpot
 MICHA
 Noa Noa ApS
 Part Two
 Peak Performance
 Saint Tropez
 Sandwich
 Soaked in Luxury
 Tiger of Sweden
 Triumph
 TURNOVER
 VILA
 Artikel søgning
Søg i ZoomWoman's artikelbase
 RSS feeds
Få de nyeste artikler fra Tøj & Beklædning via RSS
Tilmeld RSS
 ZoomMan top 5
Du skulle være gået
London
Alle mennesker har en fortid
Et godt grin er guld værd
Annoncering       Betingelser       Kontakt       Om ZoomMagazine.dk       Presse       RSS RSS feeds