ZoomWoman.dkZoomRoom.dkZoomMagazine.dkZoomTema.dkZoomMan.dk
Forsiden
Mode
  Tøj & Accessories
Personlig Pleje
  Hårpleje
  Hudpleje
  Makeup
  Parfume
Bolig
  Indretning
  Hus & Have
Underholdning
  Bøger
  Kultur
Gastronomi
  Øl, Vin & Spiritus
  Mad & Drikke
  Kogebøger
  Bagning
Livsstil
  Livsstil & Sundhed
 Citat
En vred mand er sjældent fornuftig; en fornuftig mand er sjældent vred.

Roskilde Festival lancere tøjkollektion

Sangerinden Kill J

Fra d. 9. maj 2014 og for første gang nogensinde præsenterer Roskilde Festival sit allerførste, dedikerede co-lab i form af en unisex tøjkollektion med tilhørende limited edition sneakers – designet i samarbejde med hummel.

Kollektionen er en viderebygning af hummel og Roskilde Festivals i forvejen tætte samarbejde og fælles ’Orange Karma’ projekt, der for tredje år foldes ud op til og under årets Roskilde Festival under mottoet ”United to Change the World Through Sport and Music”.

De to danske cool og upcoming musikere Slowolf – sanger og producer Andreas Asingh – og sangerinden Kill J er kampagneansigter samt ambassadører for kollektionen, som sælges eksklusivt i Samsøe & Samsøe.

Endnu mere orange karma
Roskilde Festival er verdenskendt for sin musik og sin særlige samlende ånd og sin store, der aktiveres på mange forskellige måder både op til, under og efter årets festival – der i år afholdes fra d. 29. juni –6. juli 2014. Som noget helt nyt, lancerer festivalen d. 9. Maj 2014 sin allerførste tøjkollektion sammen med det internationalt kendte sport fashion brand hummel – der distribueres eksklusivt i 14 af fashion retail distributøren Samsøe & Samsøes butikker i Danmark.

Den ny kollektion
Kollektionen består af 10 forskellige sportsinspirerede styles – fordelt som henholdsvis fem herre- og fem damemodeller samt et par unisex hummel limited edition sneakers – en revitalisering af den klassiske 3S-hummel model fra 1991 i sort, grå og orange.

Til kvinder er der en basket t-shirt i vendbar sort eller hvid mesh med ’14’ trykt på bagsiden. En hvid løshængende undertrøje med karma print, en sort sweatshirt med print, en hoodie og et par leggings med hummels klassiske humlebi- logo. Alle dele har påført et fælles og eksklusivt hummel og Roskilde Festival mærke, der symboliserer samarbejdet og forbindelsen til Orange Karma.

Lagt på af LMM
Artikel mulighederUdskrivE-mailGemTilføj til Facebook
 BY GROTH
 MICHA
 TURNOVER
 Part Two
 Jackpot
 Triumph
 Andre artikler under Tøj & Accessories
Pureleaf
Det danske smykkebrand PureLeafs elegante design er bogstaveligt talt groet i naturen...
Læs mere
Izipizi Briller
Izipizi er et fransk eyewear-brand, der laver briller, solbriller og...
Læs mere
Tommy Hilfiger Icons
Kollektionen er inspireret af Tommy Hilifgers maritime historie og velkendte klassikere...
Læs mere
Farverige Odd Molly
Odd Molly er farverigt, feminint og mønstret...
Læs mere
Barbro Sko
Savner du elegante sko, som samtidig er så behagelige, at du nyder at have dem på hele dagen?
Læs mere
East Copenhagen Jewellery
Med mere end 12 års erfaring har East Copenhagen Jewellery-stifter Phuong Rohwer skabt et unikt smykkeunivers...
Læs mere
 ZoomRooms
 b.young
 becksöndergaard copenhagen
 BY GROTH
 By Malene Birger
 Canada Goose
 Designers Remix
 Fransa
 Frk. Lisberg
 Gestuz
 ICHI
 InWear
 Jackpot
 MICHA
 Noa Noa ApS
 Part Two
 Peak Performance
 Saint Tropez
 Sandwich
 Soaked in Luxury
 Tiger of Sweden
 Triumph
 TURNOVER
 VILA
 RSS feeds
Få de nyeste artikler fra Tøj & Beklædning via RSS
Tilmeld RSS
 ZoomMan top 5
Husk komplimenterne
Mad der sætter gang i forbrændingen
Blåbærmuffins
Gå dig slank
Hold din krop sund og smuk
Annoncering       Betingelser       Kontakt       Om ZoomMagazine.dk       Presse       RSS RSS feeds