ZoomWoman.dkZoomRoom.dkZoomMagazine.dkZoomTema.dkZoomMan.dk
Forsiden
Mode
  Tøj & Accessories
Personlig Pleje
  Hårpleje
  Hudpleje
  Makeup
  Parfume
Bolig
  Indretning
  Hus & Have
Underholdning
  Bøger
  Kultur
Gastronomi
  Øl, Vin & Spiritus
  Mad & Drikke
  Kogebøger
  Bagning
Livsstil
  Livsstil & Sundhed
 Citat
Der hvor forandringens vinde blæser, bygger nogle mennesker læhegn, mens andre bygger vindmøller.

Qué udfordrer på markedet for designertasker


Det danske taskemarked trænger til fornyelse, mener teamet bag det nye mærke QUÉ. Dels er der behov for større designmæssig diversitet – og dels for priser, der gør det muligt for de danske kvinder at være modige i deres taske-indkøb. QUÉ betyder eksklusive produkter i et design af international standard til en overkommelig pris – og taskerne er netop blevet tilgængelige på www.que.dk.

De nye QUÉ-tasker bliver skabt på inspiration fra de nyeste modetrends og internationale taskemærker og udvikles med det danske marked for øje.
”Vi ved, hvad de danske kvinder vil have, og hvad de ikke vil have. Vi designer og indkøber efter klassiske principper som eksempelvis langtidsholdbar kvalitet og har samtidig fingeren på pulsen i forhold til kvindernes aktuelle ønsker og behov,” siger Managing Director i CQS A/S, Charlotte Friis Khattar.
Designertaskerne fordeler sig på fire kategorier, som sikrer et bredt sortiment: læder, kunstlæder, selskabstasker og QUÉ Exclusive. To gange årligt præsenteres nye kollektioner.
”Vi har valgt at holde os til to årlige kollektioner for at sikre, at taskerne er grundigt gennembearbejdede. Inspirationen får vi blandt andet fra modemesser og fra nyskabelser direkte hos producenterne – og på det grundlag kreerer vi unikke kombinationer til de danske kvinder,” forklarer Charlotte Friis Khattar.

Lækkert design til overkommelig pris
CQS A/S har valgt at satse på lav avance og stor omsætning. Prismæssigt kan man i den nuværende kollektion finde tasker fra under 200 kroner, mens den dyreste koster 1548 kroner.
”De billigste af vores tasker koster det samme som en taske fra Bilka, mens kvaliteten ligger på niveau med andre danske designere. Eksempelvis vores læderserie har samme høje kvalitet i læder, hardware og design – men til en fjerdedel af den pris, de højtprofilerede designere tager. Den lave pris betyder også, at vi inden for hver af vores kategorier godt tør afprøve nogle mere vovede designs – hos os skal man nemlig ikke give 5000 kroner for en taske, man ikke bruger hver dag,” pointerer Charlotte Friis Khattar. ”Og derudover har vi QUÉ Exclusive, som er på højde med de internationale mærker – bare billigere, fordi der ikke står et kendt mærke på tasken.”

Salg via internet og frisørsaloner
www.que.dk gør fire billeder af samtlige tasker det muligt at vende, dreje og se ind i tasken. En topprofessionel zoom-in-funktion, som er blevet specialudviklet til QUÉ, betyder, at man kan studere taskerne ned til mindste detalje.
”Med vores zoom-in-funktion er det tæt på at være som at røre ved tasken. Det har været helt afgørende for os at få skabt et forstørrelsesglas, der betyder, at kunderne ved selvsyn kan konstatere, hvor gennemført lækre vores tasker er fra yderst til inderst. Vores ambition er at blive Danmarks bedste taskebutik på nettet – og vi er godt på vej,” fortæller Charlotte Friis Khattar.
Som supplement til webshoppen har håndplukkede frisørsaloner og kosmetologer et mindre udvalg af tasker stående til fremvisning, så eksempelvis kunder, der ikke bruger Internettet til daglig, har mulighed for at lære taskerne at kende – og for at bestille via frisøren.

Lagt på 30. september 2008 af LMM
Artikel mulighederUdskrivE-mailGemTilføj til Facebook
 
 Andre artikler under Accessories

Warning: extract() expects parameter 1 to be array, null given in /var/www/vhosts/zoommagazinedk/www/inc/funktioner.inc on line 1716

...
Læs mere
 RSS feeds
Få de nyeste artikler fra Accessories via RSS
Tilmeld RSS
 ZoomMan top 5
Et godt grin er guld værd
Alle mennesker har en fortid
Hold din krop sund og smuk
Æbletærte med kanel
Vaniljekranse
Annoncering       Betingelser       Kontakt       Om ZoomMagazine.dk       Presse       RSS RSS feeds